Walka reklamodawców z klientami w sieci
Jak dotrzeć do ludzi, którzy coraz rzadziej oglądają telewizję, nie słuchają radia i pomijają bannery na internetowych stronach? Producenci reklam uznali, że niepowtarzalną szansę dają gry komputerowe. Najnowsza moda w Internecie nazywa się Second Life (www.secondlife.com). To sieciowa gra komputerowa. Jej twórcy wolą ją nazywać alternatywnym, wirtualnym światem, w którym uczestnicy wiodą tytułowe drugie życie. Każdy gracz kieruje postacią - swym wirtualnym alter ego. Obowiązujące w Second Life zasady w gruncie rzeczy przypominają codzienność, włącznie z zastosowaniem praw ekonomii. Trójwymiarowe osóbki spotykają się, rozmawiają, jedzą, podróżują, pracują, wspólnie odpoczywają.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?