Wartość informacji o wynikach finansowych firmy
Wyniki finansowe firmy prezentują na konferencjach prasowych lub w komunikatach. Dłuższe kampanie informacyjne to rzadkość. A szkoda.
(...)— Obowiązek publikowania wyników finansowych mają spółki giełdowe. Inne firmy zachowują się różnie — duże na ogół ogłaszają je regularnie, mniejsze — od czasu do czasu albo w ogóle — mówi Ryszard Solski, dyrektor generalny agencji PR Sigma.
(...)— Jeżeli firma ma gorszy okres, to jedynym słusznym posunięciem jest przekazanie rynkowi bardzo rzetelnej informacji. W takich momentach najważniejsza jest wiarygodność. Jeśli firma prowadziła właściwą kampanię PR, powinna poradzić sobie z przejściowymi problemami — uważa Ewa Onych z agencji Pert Public Relations.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?