Wartość informacji o wynikach finansowych firmy

Wyniki finansowe firmy prezentują na konferencjach prasowych lub w komunikatach. Dłuższe kampanie informacyjne to rzadkość. A szkoda.

(...)— Obowiązek publikowania wyników finansowych mają spółki giełdowe. Inne firmy zachowują się różnie — duże na ogół ogłaszają je regularnie, mniejsze — od czasu do czasu albo w ogóle — mówi Ryszard Solski, dyrektor generalny agencji PR Sigma.

(...)— Jeżeli firma ma gorszy okres, to jedynym słusznym posunięciem jest przekazanie rynkowi bardzo rzetelnej informacji. W takich momentach najważniejsza jest wiarygodność. Jeśli firma prowadziła właściwą kampanię PR, powinna poradzić sobie z przejściowymi problemami — uważa Ewa Onych z agencji Pert Public Relations.

Porady prawne

Puls Biznesu 8.11.2006 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika