Większe wpływy z reklamy dla dzienników
Siedem z dziesięciu najlepiej zarabiających na reklamach dzienników odnotowało w pierwszym półroczu 2006 roku wzrost przychodów, poinformował Presserwis powołując się na dane Expert Monitora. Liderem wśród tytułów z największymi wpływami z reklam (dane cennikowe netto, bez uwzględniania rabatów pozostała ”Gazeta Wyborcza”, która miała w pierwszym półroczu 445,97 mln zł wpływów z reklam. To wynik o 16,5 proc. wyższy od osiągniętego rok wcześniej. Na drugie miejsce z trzeciego przesunął się ”Fakt” z 99,85 mln zł (wzrost o 14,38 proc.). „Rzeczpospolita” spadła na trzecie miejsce z wpływami 85,54 mln zł (spadek o 6,17 proc.).
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?