Wyniki spółek medialnych

TVN pozytywnie zaskoczył wynikami, Agora - wręcz przeciwnie. Rynek zareagował na jakość wyników spółek medialnych. Dobry raport pierwszej podbił jej notowania, a kiepski drugiej - pociągnął je w dół.

(...)- Na uwagę zasługuje wzrost cen reklam. Wyniósł 51 proc. Uważam to za świetny wynik - komentuje Grzegorz Lityński, analityk KBC Securities.

Czy taki poziom da się długo utrzymać? TVN zapewnia, że na razie nie widzi oznak spowolnienia na rynku reklamy telewizyjnej. Zresztą na taką ewentualność jest przygotowany.  

Puls Biznesu 13.08.2008 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika