Zmiany w zasadach reklamowania leków
Przedstawiciele firm farmaceutycznych odwiedzą lekarzy tylko poza godzinami przyjęć pacjentów. Z aptek mogą zaś zniknąć monitory wyświetlające reklamy
Tak wynika z projektu rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych. Przygotowało go Ministerstwo Zdrowia. Obecnie projekt jest w konsultacjach społecznych. Zastąpi on dotychczasowe przepisy z 2002 r. i ma dostosować polskie prawo do kilku unijnych dyrektyw o reklamie leków.
(...)Druga zmiana dotyczy kierowanych do wszystkich reklam leków. Planowane przepisy zakładają, że nie będzie dozwolona w szpitalach ani w aptekach taka reklama w formie dźwiękowej i audiowizualnej. W efekcie z aptek mogą zniknąć monitory reklamowe.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?