Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”
16 października 2008 r. Rada POT pozytywnie zaopiniowała projekt „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015".
Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015"
1. Strategia promocji turystyki na lata 2009-2015. Diagnoza i przygotowanie założeń
2. Analiza wyników badań wizerunku Polski i postrzegania polskiej marki na świecie. Założenia i rekomendacje do pozycjonowania Polski jako kraju docelowego podróży turystycznych na lata 2009-2015.
3. Analiza konkurencyjności oraz znaczenia Polski jako destynacji turystycznej dla wybranych rynków emisyjnych
4. Badania rozpoznawalności Polski na rynkach zagranicznych. Raport z badań.
5. Potencjał i gradacja wartości produktów turystycznych województw.
Źródło: www.pot.gov.pl
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?