Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”

16 października 2008 r.  Rada POT pozytywnie zaopiniowała projekt „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015".

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015"

1. Strategia promocji turystyki na lata 2009-2015. Diagnoza i przygotowanie założeń 

Porady prawne

2. Analiza wyników badań wizerunku Polski i postrzegania polskiej marki na świecie. Założenia i rekomendacje do pozycjonowania Polski jako kraju docelowego podróży turystycznych na lata 2009-2015.

3. Analiza konkurencyjności oraz znaczenia Polski jako destynacji turystycznej dla wybranych rynków emisyjnych

4. Badania rozpoznawalności Polski na rynkach zagranicznych. Raport z badań.

5. Potencjał i gradacja wartości produktów turystycznych województw.

Źródło: www.pot.gov.pl


A.J.
Zespół e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika