Polska warta swojej ceny
Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI), wskazującego kraje o najlepszej marce - pisze "Puls Biznesu". Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda".
Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.
Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.
Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.
Źródło: www.pot.gov.pl
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?