Brak bieżącej wody w mieszkaniu
Pytanie:
"Czy lokator dokonujący regularnie opłat za bieżącą wodę i ścieki kanalizacyjne po pisemnym poinformowaniu zarządcę - Urząd Komunalny o braku bieżącej wody (awarii), w przypadku i braku interwencji ze strony zarządcy (właściciela) ma prawo nie płacić za wodę do czasu naprawienia?"
Odpowiedź prawnika: Brak bieżącej wody w mieszkaniu
Niestety nie. Lokator ma obowiązek uiszczania opłat nałożonych przez zarządcę. Jednakże brak dostarczania wody, za którą lokator płaci uzasadnia żądanie odpowiedniego zmniejszenia ponoszonych ciężarów z powodu braku wody w określonym czasie. Uzasadnione w tym przypadku jest także założenie liczników wody.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?