Badanie kwalifikacji pracowników samorządowych
Przełożeni sprawdzą niebawem kwalifikacje pracowników urzędów gminnych, powiatowych i marszałkowskich według jednakowych, zaostrzonych kryteriów.
Zgodnie z nowym rozporządzeniem weryfikacji będą podlegali urzędnicy zatrudnieni zarówno na podstawie mianowania, jak i umów o pracę, którzy mają co najmniej średnie wykształcenie, nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo umyślne i cieszą się nieposzlakowaną opinią. Zatrudnionych na podstawie mianowania wskazuje statut jednostki samorządu terytorialnego. Zwykle chodzi o stanowiska kierownicze.
![Porady prawne](/public/staticfiles/img4/ep/porady_prawne_czytaj.jpg)
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?