Błędna informacja dla konsumenta - kara dla firmy

(...)Tego chce rządowy projekt ustawy antymonopolowej. Zajmie się nim Sejm na bieżącym posiedzeniu.

(...)Nie będzie litości dla firm, które stosują niedozwolone klauzule umowne, wprowadzającą w błąd reklamę, mylnie informują klienta o jego prawach albo np. utrudniają mu dochodzenie praw. Czeka ich kara finansowa, i to od razu, a nie dopiero gdy nie dostosują się do decyzji potwierdzającej złe praktyki.

Rzeczpospolita 5.12.2006 r.

 


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika