"Colgate Total 12" nie obroniła się w sądzie
Colgate Palmolive Polska odpowie za wprowadzanie klientów w błąd. Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał firmie wpłatę 50 tys. zł na cel charytatywny - informuje Rzeczpospolita. Sprawa dotyczyła reklamy, przedstawiającej produkt „Colgate Total 12". Według sądu slogan „Colgate Total 12. Wybór dentystów" - który został zakazany - jest nieuczciwą konkurencją w zakresie reklamy. Z pozwem wystąpiła główna konkurentka Colgate firma Procter & Gamble Polska. „W szczególności ów jednoznaczny i krótki slogan reklamowy mógł wpływać na decyzje zakupowe klientów" - mówiła Rzeczpospolitej mec. Agnieszka Skrok, pełnomocniczka P&G.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?