Czy producent może jednostronnie zmieniać warunki gwarancji?
Sprzedawca, producent lub zakład dokonujący napraw nie mogą dowolnie modyfikować na niekorzyść klienta warunków udzielonej mu gwarancji
(...)Fiat takie praktyki wprowadził już w lecie 2002 r., także wobec wcześniejszych klientów, choć nie zmienił im umów gwarancyjnych. Dlatego Cezary Banasiński, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, uznał, że narusza to zbiorowy interes konsumentów. Choć w warunkach gwarancji firma zapewniała, że będzie montować całkowicie nowe części, to w praktyce często stosowała części już używane, tylko poddane regeneracji.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?