Firma nie musi przyjmować niezamówionych towarów
Polskie przedsiębiorstwa często otrzymują od zagranicznych importerów towar, którego nie zamawiali. Co w takim przypadku zrobić? Według Gazety Prawnej firma nie ma obowiązku przyjęcia takiego towaru, nie musi za niego płacić ani pokrywać kosztów związanych z odprawą celną. „W sytuacji, w której otrzymaliśmy niezamówione towary, a utrzymujemy stałą współpracę z danym dostawcą, możemy porozumieć się w sprawie zwrotu lub ewentualnego zakupu pomyłkowo wysłanych towarów (np. z rabatem)" - mówił Gazecie Prawnej Marcin Brzezin, ekspert z firmy doradczej MDDP.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?