Gmina internetowa
Zakładanie firmy, formalności meldunkowe, uzyskanie koncesji - to wszystko będzie można za kilka miesięcy załatwić przez Internet. Gminy coraz śmielej wykorzystują przepisy o informatyzacji
(...)Część gmin, chcąc zachęcić do kontaktów przez Internet, planuje wprowadzić lokalne, bezpłatne podpisy elektroniczne. Podpis certyfikowany, określony w ustawie o podpisie elektronicznym, kosztuje bowiem ok. 400 zł rocznie.
(....)Podpis będzie certyfikowany w ramach SEKAP, co oznacza, że nie będzie można nim się posługiwać poza urzędami objętymi systemem - mówi Jarosław Kacprzak ze Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?