Jak porozumieć się przez pocztę elektroniczną z urzędem?

W zgłoszeniu identyfikacyjnym możemy podać swój adres e-mailowy. Ale bez obawy - nie znajdziemy w skrzynce decyzji urzędu
 
(...)Pocztą elektroniczną można np. poinformować podatnika o pomyłkach w deklaracji i o konieczności jej korekty albo też poprosić o dostarczenie faktur. Tą drogą nie będą przesyłane natomiast pisma, które wymagają formy listu poleconego.
 
Rzeczpospolita 25.01.2006 r.

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika