Jak zwiększyć koszty działalności?
W okresie przedświątecznym przedsiębiorcy wykorzystują ostatnią szansę zwiększenia kosztów działalności. Muszą jednak wiedzieć, jakie wydatki mogą odliczyć.
(...)Ogólna zasada jest taka — w koszty można wliczyć wszystkie wydatki, jeśli są przeznaczone na reklamę w mediach lub inną reklamę publiczną, czyli adresowaną do anonimowego odbiorcy. Pozostałe wchodzą w koszty, ale tylko do wysokości 0,25 proc. przychodów.
(...)Rozróżnienie między reklamą a informacją jest trudne. Reklama ma zachęcać do zakupu towaru przez podkreślenie jego wybranych cech, a więc posługiwanie się perswazją w celu kształtowania opinii odbiorcy. Informacja dostarcza obiektywnych danych o produkcie.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?