Jak zwrócić gwiazdkowy prezent?

— Staramy się iść klientom na rękę. Dlatego umożliwiamy wymianę zakupionych produktów na inne, ale klient powinien nas uprzedzić o takiej ewentualności. Wówczas robimy odpowiednią adnotacją na paragonie. Nie ma u nas zwrotu zakupionego towaru na życzenie klienta — wyjaśnia Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej firmy jubilerskiej W. Kruk.

(...)Inaczej zwrot niewadliwego towaru wygląda w razie umów zawieranych na odległość. Korzystają z nich najczęściej sklepy internetowe lub firmy wysyłkowe. Umowy zawierane są z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu np. elektronicznego formularza zamówienia na stronie WWW, reklamy prasowej z wydrukowanym formularzem czy telefonu.

Porady prawne

Puls Biznesu 28.12.2006 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika