Jaka jest definicja reklamy?

Firmy przekazujące potencjalnym klientom towary do testowania lub oceny wciąż nie wiedzą, czy jest to reklama i kiedy można uznać ją za publiczną. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie uniknął wczoraj rozstrzygnięcia tej kwestii.
 
(...)Według władz skarbowych przekazanie książek nauczycielom miało na celu zachęcenie do ich zakupu, a to oznacza, że w grę wchodziła reklama. Co więcej, jest to reklama niepubliczna, a to oznacza, że wydatki na nią mogą być zaliczone do kosztów tylko częściowo - w kwocie nie wyższej niż 0,25 proc. ogólnych przychodów wydawnictwa.
 
Porady prawne
rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051027/prawo/prawo_a_1.html" >
Rzeczpospolita 27.10.2005 r.

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika