Kary za fałszywe promocje

Co trzecia promocja jest nierzetelna - wynika z kontroli przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Handlową. Za takie praktyki grożą przedsiębiorcom surowe sankcje

Najczęściej handlowcy nieprawdziwie informowali o wcześniejszych cenach towarów oferowanych w promocjach.

(...)Kary pieniężne sięgające nawet 10 proc. ubiegłorocznego przychodu. Może je nałożyć prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Rzeczpospolita 2.10.2007 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika