Koniec "cudów" w reklamie

Koniec reklamowania "cudownych" herbatek, które odchudzą w dwa dni, czy urządzania promocji, podczas których kilka tysięcy ludzi bije się o pięć tanich laptopów. Unia Europejska zakazuje takich reklam, by nieuczciwi sprzedawcy nie oszukiwali klientów.

(...) Jeśli sąd uzna, że sprzedawca oszukiwał w reklamie, to możemy oddać kupiony towar i dostać zwrot pieniędzy, a sprzedającemu grozi grzywna.

dziennik.pl 14.12.2007 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika