Nie masz obowiązku korzystania z gwarancji, gdy towar jest wadliwy

Gdy zakupiony towar nie odpowiada temu, o czym zapewniał sprzedawca, bądź okaże się wadliwy, konsument ma wybór: może skorzystać z gwarancji (gdy została udzielona) lub zareklamować go, żądając wymiany na nowy. Sprzedawca nie może narzucić klientowi skorzystania najpierw z gwarancji.

Rzeczpospolita 02.11.2004 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika