Nowe sposoby promocji marek

Każdego dnia domy mediowe poszukują sposobów, które umożliwią najlepsze zoptymalizowanie kampanii w mediach. Dalece zaawansowane techniki pozwalają dziś na optymalizacje zasięgów i częstotliwości,  będących częścią stosowanych strategii i taktyk. Prowadzi to ostatecznie do wytworzenia bardzo algorytmicznego podejścia do planowania mediów opartego,  w znacznej mierze, o teorie mediowe niż o budowanie skutecznej i wiarygodnej komunikacji z konsumentami. Klienci pracują na co dzień z agencjami kreatywnymi, które tworzą koncepcje komunikacyjne zorientowane na długoterminowe budowanie marek Klientów. Sposób pracy agencji kreatywnych pod względem podejścia, i samego procesu, znacznie odbiega od pracy domów mediowych.

Porady prawne

Rzeczpospolita, 25.06.2007 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika