Po reklamie... jeszcze jedna reklama
O zmianach wynikających z rozporządzenia KRRiTV z dnia 27 lipca 2011r. informuje dzisiejsza „Rzeczpospolita”. Telewidzowie nie będą zadowoleni – po przerwie reklamowej pojawi się bowiem kolejna reklama (informacja o tym, przez kogo sponsorowana jest audycja).
Rozporządzenie dotyczy zmian w sposobie sponsorowania audycji i innych przekazów. Możliwe więc, że po reklamach lub telesprzedaży w połowie programu widzowie po raz kolejny zobaczą wzmiankę o sponsorze audycji. Do tej pory nie było to dopuszczalne w trakcie emisji. Nowe przepisy umożliwią również dwukrotne wskazanie sponsora, który ufundował nagrody dla uczestników konkursów – podaje „Rzeczpospolita”.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?