Po reklamie... jeszcze jedna reklama

O zmianach wynikających z rozporządzenia KRRiTV z dnia 27 lipca 2011r. informuje dzisiejsza „Rzeczpospolita”. Telewidzowie nie będą zadowoleni – po przerwie reklamowej pojawi się bowiem kolejna reklama (informacja o tym, przez kogo sponsorowana jest audycja).

Rozporządzenie dotyczy zmian w sposobie sponsorowania audycji i innych przekazów. Możliwe więc, że po reklamach lub telesprzedaży w połowie programu widzowie po raz kolejny zobaczą wzmiankę o sponsorze audycji.  Do tej pory nie było to dopuszczalne w trakcie emisji.  Nowe przepisy umożliwią również dwukrotne wskazanie sponsora, który ufundował nagrody dla uczestników konkursów – podaje „Rzeczpospolita”.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

  • roblit 2013-08-29 19:17:25

    Dobrze że na pilotach jest jeszcze taki przycisk "przekreślony głośnik" czyli ostatnia deska ratunku.Podzielam zdanie przedmówców że bełkot reklam doprowadza do spadku oglądalności w gospodarstwach domowych.

  • Iwona Straszyńska 2013-08-29 09:56:10

    Chcą nas chyba wykończyć tymi reklamami. Gdyby reklamodawcy wiedzieli, że odnoszą odwrotny skutek ( wszyscy moi domownicy i znajomi wygaszają całkowicie telewizory w czasie reklam) - nie pakowali by takich pieniędzy w reklamy.

  • Stary 2013-08-28 19:16:37

    I dlatego w ogóle TV nie oglądam. Jak sobie chcę dobry film obejrzeć to idę do wypożyczalni. A wiadomości lepsze i rzetelniejsze mam w internecie. TVP powinni zaorać.

  • Marbella 2013-08-28 15:07:54

    I będzie jak w Polsacie: 15 min. programu, 20 min. reklam. Dlatego już tego kanału nie oglądam.


Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika