Pracownik musi wiedzieć co mu grozi
Wszyscy pracownicy muszą być informowani o zagrożeniach dla zdrowia, które wiążą się z ich pracą.
Postanowienie dotyczące powiadamiania o zagrożeniach zawiera wiążąca Polskę od dziś konwencja nr 161 Międzynarodowej Organizacji Pracy, dotycząca służb medycyny pracy, przyjęta w Genewie 26 czerwca 1985 r. (Dz.U. z 2005 r. nr 34, poz. 300). Wynika z niego, że taki obowiązek spoczywa nie tylko na szefie firmy, ale i na lekarzu medycyny pracy opiekującym się jego załogą.
Rzeczpospolita 15.09.2005 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?