Pracownik musi wiedzieć co mu grozi

Wszyscy pracownicy muszą być informowani o zagrożeniach dla zdrowia, które wiążą się z ich pracą.

Postanowienie dotyczące powiadamiania o zagrożeniach zawiera wiążąca Polskę od dziś konwencja nr 161 Międzynarodowej Organizacji Pracy, dotycząca służb medycyny pracy, przyjęta w Genewie 26 czerwca 1985 r. (Dz.U. z 2005 r. nr 34, poz. 300). Wynika z niego, że taki obowiązek spoczywa nie tylko na szefie firmy, ale i na lekarzu medycyny pracy opiekującym się jego załogą.

Rzeczpospolita 15.09.2005 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika