Przedsiębiorcy nie zdążą z podpisem elektronicznym

Od 21 lipca tego roku dokumenty rozliczeniowe przekazywane do ZUS płatnicy składek będą musieli opatrywać bezpiecznym podpisem elektronicznym. Obowiązek ten nałożono na wszystkie firmy, zatrudniające powyżej 5 pracowników. - Nie uporamy się z formalnościami, termin musi zostać przedłużony! - alarmują przedsiębiorcy.

(...) Załatwienie elektronicznego podpisu dla jednej osoby kosztuje od 300 do 400 zł (po roku trzeba go odnawiać i wnosić kolejne opłaty). Kwotę tę trzeba pomnożyć przez 2 lub 3, bo prawo do podpisywania deklaracji ZUS-owskich powinna mieć więcej niż jedna osoba.

Dziennik Polska 23.06.2008 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika