Przedsiębiorcy nie zdążą z podpisem elektronicznym
Od 21 lipca tego roku dokumenty rozliczeniowe przekazywane do ZUS płatnicy składek będą musieli opatrywać bezpiecznym podpisem elektronicznym. Obowiązek ten nałożono na wszystkie firmy, zatrudniające powyżej 5 pracowników. - Nie uporamy się z formalnościami, termin musi zostać przedłużony! - alarmują przedsiębiorcy.
(...) Załatwienie elektronicznego podpisu dla jednej osoby kosztuje od 300 do 400 zł (po roku trzeba go odnawiać i wnosić kolejne opłaty). Kwotę tę trzeba pomnożyć przez 2 lub 3, bo prawo do podpisywania deklaracji ZUS-owskich powinna mieć więcej niż jedna osoba.

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?