Reklama produktów leczniczych nie może wprowadzać w błąd

Reklama produktów leczniczych nie może wprowadzać w błąd i informować niezgodnie z ich charakterystyką. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie (sygn. VII SA/Wa 556/08)stwierdził, że telewizyjny spot stoperanu naruszał te zasady prawa farmaceutycznego. Główny inspektor farmaceutyczny miał więc podstawy do wydania nakazu zaprzestania nadawania reklamy.

Rzeczpospolita 18.06.2008 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika