Reklama w serialach co 30 minut

Zakazane będzie przerywanie reklamami m.in. serwisów informacyjnych i audycji dla dzieci.

Takie zmiany wprowadzi projekt noweli ustawy o radiofonii i telewizji. Dokument został przyjęty podczas wczorajszego posiedzenia rządu – donosi Gazeta Prawna.

Po zmianach przerwa między blokami reklamowymi w audycji TV ma wynosić 20 minut, natomiast w programie radiowym - 10 minut. Filmy fabularne i telewizyjne będą przerywane co 30 minut, teraz jst to możliwe co 45 minut.

Nie w każdych programach pojawią się bloki reklamowe. Zakaz będzie dotyczył serwisów informacyjnych i magazynów na temat aktualnych wydarzeń. Nie zobaczymy ich ponadto w audycjach o treści religijnej, audycjach publicystycznych i dokumentalnych (krótszych niż 30 minut) oraz audycjach przeznaczone dla dzieci.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

  • anka 2013-01-07 17:22:26

    przecież teraz przerwy na reklamę są co 15 minut, a nie co 45 minut, np w TVN (co prawda w serialach) przerywają co 15 - 18 minut!!!!!!!!

  • roblit 2013-01-05 15:05:37

    A kiedy zlikwidują różnice w natężeniu dzwięku między reklamą a np.filmem??


Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika