Rośnie liczba skarg konsumenckich

Liczba skarg zgłaszanych do rzeczników praw konsumenta rośnie w błyskawicznym tempie. Małopolanie coraz częściej skarżą się na jakość usług budowlanych i na sklepy internetowe.

(...) W ubiegłym roku krakowskie biuro rzecznika konsumentów podjęło ponad 1200 różnego typu interwencji.

(...) - Od kilku lat żaden przedsiębiorca nie zgodził się na rozpatrzenie zgłoszonej do nas skargi przed sąd polubowny - podkreśla Ewa Kałat, powiatowy rzecznik konsumentów w Nowym Targu. 

Dziennik Polski 27.08.2007 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika