Skoki w Zakopanem naruszyły zakaz reklamy hazardu?
Polscy skoczkowie reklamowali francuska firmę bukmacherską? Sprawę wyjaśni Urząd Celny w Nowym Targu - informuje Gazeta Prawna.
- Po weekendowym Pucharze Świata w skokach narciarskich w Zakopanem wszczęto postępowanie w sprawie naruszenia zakazu reklamy hazardu. Polscy zawodnicy na numerach startowych mieli napisy „Bet-at-home", które reklamowały francuską firmę bukmacherską. Czy to prawda? - pytają dziennikarze Gazety Prawnej Tomasza Kierskiego z Izby Celnej w Krakowie.
Kierski przyznał, że na numerach startowych zawodników widniała nazwa jednego ze sponsorów - francuskiej firmy bukmacherskiej, urządzającej gry w internecie. Postępowanie przygotowawcze w sprawie rozpoczął już Urząd Celny w Nowym Targu. - Materiały dowodowe zostały zebrane i obecnie trwa analiza tych materiałów - mówi gazecie Tomasz Kierski z krakowskiej Izby Celnej.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?