Strony BIP bez reklam
Biuletyn Informacji Publicznej nie może zawierać reklam - przewiduje m.in. rozporządzenie ministra spraw wewnętrznych i administracji z 18 stycznia 2007 r. (DzU nr 10, poz. 68). Zastępuje ono poprzednie rozporządzenie z 2002 r. w sprawie BIP, które utraciło moc 21 stycznia.
(...)Informacje publiczne w BIP nie mogą zawierać niewyjaśnionych skrótów. Muszą być udostępniane przez całą dobę, bez przerwy. W razie awarii strony głównej przerwa nie może trwać dłużej niż 8 godzin, a strony podmiotowej - 24 godziny.
rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070123/prawo/prawo_a_4.html" >
Rzeczpospolita 23.01.2007 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?