Wadliwe regulaminy bankowe
Spychanie na klientów odpowiedzialności za złodziejskie transakcje, narzucanie niezgodnych z prawem prowizji, zatajanie ważnych informacji - to tylko niektóre "kwiatki", które znalazł w bankowych regulaminach Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
UOKiK wziął pod lupę umowy dotyczące kart płatniczych, które podsuwają klientom pracownicy 13 wielkich banków detalicznych. Autorzy przedstawionego wczoraj raportu nie stwierdzili masowego łamania praw klientów, ale Joanna Wrona z UOKiK bez ogródek przyznaje: - Każda instytucja finansowa ma na sumieniu większe lub mniejsze grzeszki.
gazeta.pl 04.08.2005 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?