Większy wpływ z reklamy w internecie
Wartość całego rynku internetowych mechanizmów wyszukiwawczych wyniesie w przyszłym roku ok. 4 mld USD, co oznaczać będzie prawie 40% wzrost wartości w porównaniu z rokiem obecnym - szacuje stowarzyszenie SEMPO.
(...)
Jak będą przedstawiać się budżety reklamowe? Z badań SEMPO wynika, że 59% firm zwiększy wydatki na płatne odnośniki kosztem budżetów na marketing poprzez pocztę elektroniczną, reklamę w katalogach tematycznych czy na stronach internetowych. Co więcej, część pieniędzy, która przeznaczana do tej pory była na reklamę w druku, zostanie przekierowana na promocję w wynikach wyszukiwania.
gazeta.pl 15.12.2004 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?