Większy wpływ z reklamy w internecie

Wartość całego rynku internetowych mechanizmów wyszukiwawczych wyniesie w przyszłym roku ok. 4 mld USD, co oznaczać będzie prawie 40% wzrost wartości w porównaniu z rokiem obecnym - szacuje stowarzyszenie SEMPO.

(...)

Jak będą przedstawiać się budżety reklamowe? Z badań SEMPO wynika, że 59% firm zwiększy wydatki na płatne odnośniki kosztem budżetów na marketing poprzez pocztę elektroniczną, reklamę w katalogach tematycznych czy na stronach internetowych. Co więcej, część pieniędzy, która przeznaczana do tej pory była na reklamę w druku, zostanie przekierowana na promocję w wynikach wyszukiwania.

gazeta.pl 15.12.2004 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika