Złamanie prawa farmaceutycznego w reklamie
W stacji telewizyjnej Polsat pod koniec stycznia była emitowana reklama strony internetowej, na której propagowano środek wczesnoporonny, dostępny wyłącznie na receptę. Na stronie podane są kontakty do lekarzy, którzy oferują swe "usługi", włącznie z przyjazdem do zainteresowanej osoby, pod warunkiem że nie minęły 72 godziny od "niezabezpieczonego stosunku". Nie ma natomiast informacji o poważnych negatywnych skutkach zabicia poczętego dziecka dla organizmu kobiety. Główny inspektor farmaceutyczny potwierdza złamanie prawa, bo nie można reklamować specyfików dostępnych tylko na receptę. Jednak Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zamierza nawet upomnieć nadawcy.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?