Konferencja E-commerce 2009
Zapraszamy na II edycję konferencji E-commerce. Konferencja E-commerce 2009 odbędzie się 27-28 kwietnia 2009 r. w Hotelu Novotel Airport, Warszawa.
Handel internetowy to biznes XXI wieku. Podstawy do jego narodzin stworzyła powszechna komputeryzacja oraz tani dostęp do Internetu. Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych. Najczęściej spotykaną formą e-commerce są sklepy internetowe. Nad tradycyjnymi placówkami handlowymi górują one dostępnością - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bogactwem asortymentu, szybkim dostępem do nieograniczonej ilości informacji popartych zdjęciami lub multimedialnymi prezentacjami produktów oraz możliwością wyboru najbardziej dogodnej dla klienta formy płatności.
Polski rynek e-commerce to najszybciej rozwijający się sektor handlu. Liczba klientów sklepów i aukcji internetowych rośnie szybciej niż liczba internautów w Polsce.
Naszą główną ideą jest chęć zgromadzenia i możliwość poznania na konferencji ludzi, którzy prowadzą swoją działalność gospodarczą w „wirtualnym świecie".
To unikalna okazja do zdobycia najświeższych wiadomości oraz poznania najnowszych trendów z dziedziny E-commerce. Dwudniowe spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwoli w krótkim czasie nie tylko zdobyć wiedzę, ale również wymienić się doświadczeniami.
Program spotkania
Tematyka konferencji:
- systemy identyfikacji wizualnej
- elektroniczny podpis
- budowa i udoskonalenie e-sklepu
- systemy zarządzania treścią stron www
- pozycjonowanie
- e-formularz
- bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności
elektronicznych
- uwierzytelnienie, weryfikacja tożsamości
- ochrona e-commerce
dyrektorów ds. strategii i kierowników odpowiedzialnych za rozwój firm
dyrektorów, kierowników oraz specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, strategii i rozwoju
właścicieli sklepów internetowych i platform aukcyjnych
osób prowadzących internetową działalność handlową
specjalistów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe dla sektora handlowego
osób pracujących w dziale marketingu, promocji, sprzedaży bądź obsługi klienta
praktyków tworzących nowe rozwiązania dla e-commerce
osób, które chcą rozpocząć sprzedaż w internecie bądź też poszerzyć e-sprzedaż o tradycyjne kanały
zainteresowanych zagadnieniami związanymi z handlem w internecie
Cena uczestnictwa:
2 200 PLN + 22% VAT
Oferujemy 5% rabatu przy zgłoszeniu 2 osób i 10% przy zgłoszeniu 3.
Rejestracja
Źródło: www.e-commerce.sdcenter.pl
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?