Faktura od własnego pracownika

Pracownik, który ma swoją firmę i zawarł umowę zlecenia z własnym pracodawcę, może wystawić mu fakturę.

(...)Chodzi o sytuację, w której np. grafik czy sprzątaczka są zatrudnieni na umowę o pracę (np. na ćwierć etatu), a jednocześnie zawarli ze swoim pracodawcą umowę zlecenia, na podstawie której zobowiązali się za wynagrodzeniem odpowiednio coś narysować lub posprzątać.

Rzeczpospolita 16.06.2005 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika