Internet narzędziem promocji firmy!

Każdy, kto prowadzi własną firmę - i to zarówno duże przedsiębiorstwo, jak i niewielką firmę rodzinną, czy też jednoosobowo zajmuje się działalnością gospodarczą - zainteresowany jest tym, aby osiągnąć jak największe obroty. To z kolei można osiągnąć zdobywając coraz to więcej klientów. Aby zapewnić sobie sukces - nie wystarczy jednak tylko "po prostu być"! W dzisiejszej sytuacji rynkowej, przy naprawdę dużej konkurencji w niemal każdej dziedzinie gospodarki - bez promocji własnej firmy, bez umiejętnego zareklamowania swojej oferty i skutecznego dotarcia z nią do potencjalnych klientów - trudno nawet marzyć o powodzeniu prowadzonej działalności gospodarczej.

Przedsiębiorcy od dawna już wiedzą, że należy prowadzić działania promujące firmę i w zależności od możliwości finansowych czynią to na różne sposoby - poprzez roznoszenie ulotek, rozwieszanie plakatów, ogłoszenia reklamowe w środkach masowego przekazu oraz prowadzenie naprawdę kosztownych kampanii reklamowych - z billboardami na ulicach miast, spotami reklamowymi w telewizji itp. To oczywiste, że nie każdego przedsiębiorcę stać na prowadzenie działań promocyjnych z takim rozmachem - jednak nawet drobni przedsiębiorcy mogą skorzystać z szansy, jaką daje Internet.

Porady prawne

Gazeta Podatkowa 25.01.2005 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika