Jak rozstrzygać spory z pracodawcą?
Z dniem 2 marca 2006 r. weszła w życie ustawa z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych. Wprowadza ona zmiany w zakresie ponoszenia kosztów sądowych w sprawach ze stosunku pracy, przy czym zmiany te dotyczą również pracownika.
(...)Pamiętajmy, pracodawca i pracownik mogą rozstrzygnąć sprawę sporną w drodze ugody, skorzystania z mediacji czy sądownictwa polubownego oraz oczywiście na drodze procesu sądowego.
(...)Zarówno mediacja, jak i arbitraż związane są ze stosunkowo niewielkimi kosztami.
Gazeta Podatkowa 9.03.2006 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?