Kiedy można wrzucić w koszty wydatki związane z targami branżowymi
Czy wydatki reklamowe związane z targami branżowymi są w całości kosztem podatkowym? Często. A kiedy nie są?
(...)— Targi możemy traktować jako formę tej reklamy, jeśli zaproszenie do ich odwiedzenia skierowano do nieoznaczonych adresatów — dodaje Krzysztof Lenart.
(...)Jeśli firma deweloperska uczestniczy w ogólnie dostępnych targach, ale wysłała zaproszenia także do swoich stałych klientów i przesłała im jednocześnie związane z targami materiały reklamowe, to takie działanie nie jest reklamą publiczną.
— Te materiały i zaproszenia są adresowane do świadomie zawężonej przez przedsiębiorcę grupy podmiotów. Wydatki na ten cel trzeba zaliczyć do kosztów tylko do 0,25 proc. przychodu — wyjaśnia Jakub Grzegorzek, aplikant radcowski w Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy.
Puls Biznesu 23.05.2006 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?