Mniejsza sprzedaż większe wpływy z reklam
Sprzedaż tygodników opinii spada. Nawet we wrześniu, gdy kampania wyborcza trwała w najlepsze, większość tych tytułów sprzedawała się gorzej. Ale jest też dobra wiadomość: rosną przychody z reklam.
Jeszcze kilka lat temu, jadąc do Krakowa, zaglądałem do przedziałów i podpatrywałem, co czytają pasażerowie pociągu. My, "Polityka", "Wprost" - liczyłem tytuły. Teraz większość siedzi nad papierami albo stuka w klawisze laptopa. Coraz mniej osób czyta - opowiada Tomasz Wróblewski, naczelny "Newsweek Polska" oraz dyrektor wydawniczy w Axel Springer Polska.
gazeta.pl 27.12.2005 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?