Nie musisz korzystać z usługi po upływie promocji
Abonenci telewizji cyfrowej powinni świadomie decydować, czy chcą korzystać z usługi po upływie promocji
Tak zdecydował Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie spółki Canal+Cyfrowy, dostawcy telewizji cyfrowej (sygn. XVII Ama 50/07). Firma w 2005 r. miała cztery pakiety programów. Najtańszy z nich, obejmujący podstawowe programy telewizyjne, był pakiet startowy. Większe spektrum programów dawał pakiet tematyczny.
(...)Oznacza to, że co do zasady zmiany zakresu umowy są uzależnione od woli abonenta. Sąd podkreślił, że przy okazji promocji ta zasada została złamana - klienci zostali więc postawieni w sytuacji przymusowej.
Rzeczpospolita 27.11.2007 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?