Premia dla zachęty dla pracownika
Premie i nagrody to dobrowolne świadczenia ze stosunku pracy. Wielu pracodawców wypłaca je jednak pracownikom, chcąc ich zachęcić do lepszej i wydajniejszej pracy. Prawidłowe rozróżnienie tych dwóch rodzajów świadczeń wpływa decydująco na uprawnienia zatrudnionych. Wątpliwości w tej sprawie wyjaśniała Anna Telec, sędzia sądu pracy
Niektórzy pracownicy spółki z o.o. dostają co jakiś czas nagrody stosownie do możliwości finansowych pracodawcy. Przyznają je w różnej wysokości kierownicy działów po konsultacji z prezesem. Obowiązujący w firmie regulamin wynagradzania nie precyzuje jednak zasad ich udzielania. Czy to prawidłowe?
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?