Reklama w lokalu

Nie mając możliwości reklamowania się w tradycyjnych mediach, producenci alkoholu i papierosów upodobali sobie kluby, bary i puby. Zamieszczają tam swoje reklamy i zabiegają o względy barmanów. Dlatego lokale są na celowniku również firm badawczych.

Jacek Czauderna z Nestlé FoodServices szacuje, że tylko producenci żywności i napojów (w tym alkoholu) przeznaczają na reklamę w lokalach co najmniej 800 mln zł rocznie. Wraz z budżetami reklamowymi koncernów tytoniowych ta kwota z łatwością przekroczy miliard złotych. Są firmy, które na reklamę w pubach i klubach przeznaczają nawet połowę swego rocznego budżetu marketingowego.

Porady prawne

gazeta.pl 30.01.2006 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika