Straszyli zamknięciem "Żabki"- zapłacą karę
Firma prowadząca sieć sklepów Żabka zapłaci przeszło 1,5 mln zł kary za niefortunne hasło promocyjne. UOKiK wziął też pod lupę inne sprawy dotyczące reklam. Chodzi o kampanię reklamową sieci sklepów Żabka prowadzoną od września do końca października 2008 r. w prasie, telewizji oraz w sieci tych sklepów. Towarzyszyło jej hasło: „Informujemy, że decyzją zarządu spółki Żabka Polska 15 września 2008 r. zamykamy Żabki". (...) Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel uznała, że reklamując się w ten sposób, spółka narusza przepisy, ponieważ wprowadza klientów w błąd.
Rzeczpospolita, Renata Krupa- Dąbrowska, 10.08.2009r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?