Korupcja to choroba - kampania MSWiA o tym jak jej zapobiegać i leczyć
W dn. 26 czerwca 2008 r. ruszyÅ‚a kampania edukacyjno-informacyjna MSWiA majÄ…ca na celu podniesienie poziomu wiedzy i Å›wiadomoÅ›ci spoÅ‚ecznej o zjawisku korupcji. Akcja jest realizowana w ramach projektu „Wzmocnienie dziaÅ‚aÅ„ antykorupcyjnych w Polsce", współfinansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej w ramach programu Åšrodków PrzejÅ›ciowych 2005 (Transition Facility 2005) i Å›rodków budżetowych MSWiA. Podejmowane w ramach kampanii dziaÅ‚ania sÄ… zgodne z dokumentem rzÄ…dowym Program Zwalczania Korupcji - Strategia Antykorupcyjna - II Etap Wdrażania 2005 - 2009.
Jakie działania podejmujemy?
Ponieważ nie możemy patrzeć bezczynnie na ten palący problem społeczny w ramach dwutygodniowej kampanii przewidujemy m.in.:
emisje spotów radiowych odsyłających słuchaczy do serwisu internetowego www.antykorupcja.gov.pl poświęconego zagadnieniom przeciwdziałania i zwalczania korupcji.
dystrybucję ulotek edukacyjnych, plakatów i naklejek.
emisję bannerów internetowych promujących serwis informacyjny www.antykorupcja.gov.pl,
Antykorupcja lekarstwem na różnorodne problemy społeczeństwa
Wykorzystując materiały reklamowe i informacyjne chcemy przede wszystkim obniżyć poziom przyzwolenia na zachowania korupcyjne. Dostarczają one również praktycznych wskazówek jak unikać sytuacji korupcyjnych i pokazują właściwą postawę oraz modele zachowań w przypadku zetknięcia się z tym zjawiskiem. Osią kampanii jest internetowy serwis informacyjny poświęcony zagadnieniom związanym z przeciwdziałaniem i zwalczaniem korupcji w Polsce utworzony w MSWiA:
www.antykorupcja.gov.pl
- TEN ADRES WARTO ZAPAMIĘTAĆ!!!
„NIE" dla korupcji w sÅ‚użbie zdrowia
Część dziaÅ‚aÅ„ w ramach kampanii dedykowana jest zjawisku korupcji w ochronie zdrowia. HasÅ‚o akcji nawiÄ…zujÄ…ce do tematyki medycznej brzmi: „Nie odkÅ‚adaj kuracji. Leczmy siÄ™ uczciwie".
Ta część kampanii obejmuje m.in.:
7 mln odsłon bannerów internetowych na 10 portalach,
emisję 90 spotów radiowych w programach I i III Polskiego Radia,
dystrybucję miliona ulotek i 5 tys. plakatów przeznaczonych dla pacjentów i pracowników ochrony zdrowia (inserty w Fakcie, Pulsie Medycyny i mailing do placówek ochrony zdrowia).
Działania informacyjne potrwają do 11 lipca. W drugim etapie projektu przeprowadzone zostanie badanie sondażowe dotyczące zagadnień korupcyjnych.
ZleceniodawcÄ… kampanii jest Fundacja „Fundusz Współpracy", Beneficjentem projektu jest Ministerstwo Spraw WewnÄ™trznych i Administracji, projekt koordynuje Departament Administracji Publicznej MSWiA, zaÅ› jego WykonawcÄ… jest agencja profile sp. z o.o. wyÅ‚oniona w drodze przetargu.
Źródło: www.mswia.gov.pl
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?