Logowanie

Porozmawiajmy o naszych prawach

Napisz na forum

Porady prawne specjalistów e-prawnik.pl

Pomoc prawna online

najwyższa jakość

blokada połączeń

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
  • Witam
    Mam pytanie czy operator może mi zablokować rozowmy wychodzące bez mojej zgody?z góry dziękuję za pomoc

    Odpowiedz Cytuj
  • Reklama

Najnowsze tematy

Porady prawne e-prawnik.pl:


  • Reakcja pracownika banku na wyłudzenie

    Jakie czynności powinien podjąć pracownik banku w przypadku stwierdzenia wyłudzenia pieniędzy od banku za pomocą karty do ROR i podejrzeń o udział osób trzecich?

  • Opłata za wydanie billingu

    Potrzebny jest mi wykaz moich połączeń telefonicznych wychodzących z jednego dnia 2 miesiące temu. Billing nie jest już dostępny online, a operator poinformował mnie, że mogę zamówić go pocztą i kosztuje to 5 zł. Czy operator może pobierać opłatę? Czy nie ma obowiązku udostępniania wykazu połączeń za okres objęty retencją?

  • Blokada środków pieniężnych a egzekucja z rachunku

    Na rachunku bankowym została dokonana blokada środków w określonej kwocie tytułem zabezpieczenia umowy. W wyniku wszczętej egzekucji komornik dokonał zajęcia tego rachunku. Bank przesłał środki zgromadzone na rachunku (w tym objęte blokadą) komornikowi twierdząc, iż te środki z blokady także podlegają zajęciu komorniczemu czy innemu w trakcie egzekucji. Czy środki zgromadzone na rachunku w tym środki objęte blokadą podlegają zajęciu w trakcie egzekucji? Jeżeli tak to jaki cel i sens ma blokada tych środków na rachunku? Gdzie zawarte uregulowania dotyczące blokady środków na rachunkach bankowych celem zabezpieczenia np. umów? Czy bank wypłacając komornikowi mi. in. środki objęte blokadą postąpił prawidłowo?

  • Opłata za blokowanie numeru 0-700

    Firma telekomunikacyjna nalicza mi co miesiąc opłaty za blokadę połączeń z numerami 0700. Czy jest to zgodne z aktualnym prawem telekomunikacyjnym? Jeśli jest zakaz naliczania ww. opłat, to od kiedy on obowiązuje?

  • Blokada telefonu komórkowego przez operatora

    Właściciel małej firmy opłaca abonament telefonu komórkowego, który jest zarejestrowany na firmę. Zdarzyło się, że "przeoczył" jeden rachunek, po nim uiścił opłatę przynajmniej za jeszcze dwa następne. SMS-em dostał wiadomość, że nie opłacił rachunku z dnia np. 13.07. Zapłacił natychmiast po otrzymaniu wiadomości. Po czym operator, jakieś 2 miesiące po tym zdarzeniu i opłaceniu zaległego rachunku, sms-em przysyła następną wiadomość, iż wyłącza telefon ( blokada na rozmowy wychodzące), gdyż nie opłacono rachunku. Po interwencji telefonicznej z telefonu stacjonarnego - pan z biura obsługi klienta, stwierdza, iż była to pomyłka i zdejmuje blokadę. Chciałbym wiedzieć, czy operator telefonii komórkowej ma prawo tak postępować? Nie chodzi nawet o okres na jaki zablokowano telefon, ale sposób postępowania z długoletnim klientem, czy ma prawo wyłączyć usługę, za którą zapłacono? Teoretycznie można pomyśleć o stratach - np. niemożliwość skontaktowania się z klientem i utrata zysków.

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane