Sprawozdanie z działalności agencji zatrudnienia

Pytanie:

"Prowadzę agencję zatrudnienia. Czy muszę przedstawiać sprawozdania z jej działalności?"

Odpowiedź prawnika: Sprawozdanie z działalności agencji zatrudnienia

Tak. Obowiązek informacyjny dotyczy przedstawienia marszałkowi województwa informacji o działalności agencji zatrudnienia w terminie do 31 stycznia każdego roku. Informacja ma dotyczyć działalności w roku poprzednim i zawierać w szczególności liczbę osób skierowanych przez agencję zatrudnienia do wykonywania pracy tymczasowej według grup elementarnych zawodów, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy, z podaniem państw zatrudnienia. Szczegółowo zakres informacji reguluje wskazywane już Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie agencji zatrudnienia.


Zespół prawników
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika