Archiwum Forum Czerwiec 2007
(117 tematów na forum)
-
Legitymacja ubezpieczenia członków rodziny dla studentki
przez: karolak | 2007.6.26 21:39:30
Witam, mam bardzo ważne dla mnie pytanie. Obecnie nie pracuję tylko studiuję, mam 21lat i podlegałam do tej pory pod ubezpiecznie mojej mamy natomiast zgubiła się nam legitymacja ubezpieczenia członków (...) czytaj dalej»
-
Fałszywe zeznanie biegłego sądowego - jak zawiadomić o przestępstwie
przez: Preston | 2007.6.27 12:7:3
Potrzebuję kilku informacji od ciebie Sylwia. Proszę o odpisanie. Podam ci moje namiary: gg 9142314 czytaj dalej»
-
Pożyczka bez poręczycieli i żyrantów w kwocie tysiąca
przez: lisekx | 2007.6.27 18:0:41
W jakim banku waszym zdaniem można dostać pożyczkę bez poręczycieli i żyrantów w kwocie 20tys. zł., niskim oprocentowaniu i przy okresie spłaty od 5 do 8 lat ? czytaj dalej»
-
Opłata roczna za nieaktywną kartę kredytową IKEA w HSBC
przez: Olga-Warszawa | 2007.6.28 1:2:27
26.04.2006 roku aktywowałam Karte Kredytową IKEA w HSBC Bank Polska SA. Stara karta utraciła ważność. Nowej nie aktywowałam. Naliczono mi 59zl opłaty rocznej za korzystanie z tej karty. Odesłałam (...) czytaj dalej»
-
Brak zwolnień lekarskich podczas strajku w szpitalu
przez: jola3572 | 2007.6.28 12:35:53
12 maja ulegliśmy wraz z mężem wypadkowi drogowemu. Przebywaliśmy w szpitalu na nasze nieszczęście - podczas strajku. Oboje pracujemy ,ale za ten okres nie mamy udokumentowanej niezdolności do pracy, (...) czytaj dalej»
-
Opieka prawna nad 23-latkiem z wodoglowiem - jak uzyskać opiekuństwo
przez: operator | 2007.6.28 15:10:27
jestem opiekunem prawnym całkowicie brata ubezwłasnowolnionego posiadamy wspólnotę majątkową w budynkach i polu ornym jak mam napisać podanie do sądu aby przejąc część brata na siebie czytaj dalej»
-
Wypłata wynagrodzenia poniżej kwoty w umowie zlecenia
przez: martula1984 | 2007.6.28 18:58:48