Archiwum Forum Sierpień 2014
(116 tematów na forum)
-
Legalne obstawianie zakładów bukmacherskich przez osobę z zagranicy
przez: sylwia96 | 2014.8.28 12:44:10
Dowiedzialam sie dzis ze, obstawianie zakladow bukmacherskich przez internet u nie naziemnych bukow jest nielegalne i w zwiazku z tym mam takie pytanie. W Anglii hazard online jest legalny i gdyby moja (...) czytaj dalej»
-
Egzaminy komisyjne i zatrzymanie w szkole - prawa ucznia
przez: majeczka07 | 2014.8.28 14:38:8
Od razu zaznaczam, że nie jestem prawnikiem i się nie znam, ale u mnie w szkole do której chodziłam też był właśnie taki przypadek, że usuneli ucznia, który nie zdał egzaminów, bo psuł szkole (...) czytaj dalej»
-
Niekaralność w pracy w urzędach - tylko oszustwa czy wszystkie przestępstwa?
przez: majeczka07 | 2014.8.28 14:41:43
Chciałam się dowiedziec skad można uzyskać takie zaswiadczenie? Czy to cos kosztuje? czytaj dalej»
-
Droga kariery do zostania sędzią lub prokuratorem
przez: majeczka07 | 2014.8.28 14:48:20
Dla dlaczego niby? Tak trudno jest się dostać na aplikacje? Może i na sędziego jest trudno, moja kuzynka się nie dostała, ale za to będzie robić aplikacje radcy prawnego, także nie uważam, że (...) czytaj dalej»
-
Odzyskanie psa podarowanego byłemu partnerowi
przez: majeczka07 | 2014.8.28 15:14:9
Dziwna sytuacja... czemu niby tak się upiera, zeby miec tego psa, jesli uwazasz, ze nie traktuje go dobrze? Myslisz, ze on moze robic ci na zlosc? Moze spróbujcie jeszcze się jakoś dogadać, bo przecież (...) czytaj dalej»
-
Sprowadzenie samochodu z USA przez UK - podatki i cła
przez: k_shoot | 2014.8.28 21:8:51
Witam Jestem tu nowy, ale mysle ze w dobrym miejscu pisze post. Mam taki problem gdyż chce kupic samochód ściągnięty z USA do Wielkiej Brytani ale tam jeszcze nie zarejestrowany. sprzedawca ma (...) czytaj dalej»
-
Komornik zajął konto z becikowym od MOPS
przez: julita | 2014.8.29 7:51:4