Pisemne powiadomienie o podjętej uchwale

Pytanie klienta:

""Chcę zaskarżyć uchwałę, jak należy działać w przypadku gdy nigdy nie zostałam powiadomiona o efektach głosowania sposobem zbierania głosów indywidualnie / nie było 100 % frekwencji na zebraniach/, a o takiej decyzji dowiadywałam się przypadkowo pocztą pantoflową?""

Odpowiedź prawnika:

Zgodnie z ustawą o własności lokali, o treści uchwały, która została podjęta z udziałem głosów zebranych indywidualnie, każdy właściciel lokalu powinien zostać powiadomiony na piśmie.  Brak powiadomienia stanowi naruszenie przepisów ustawy.

W związku z powyższym można domagać się okazania  treści uchwały oraz zażądać od zarządu jej dostarczenia. Termin dotyczący zaskarżenia uchwały zaczyna swój bieg od momentu powiadomienia właściciela na piśmie o podjęciu uchwały.