Pisemne powiadomienie o podjętej uchwale

Pytanie:

"Chcę zaskarżyć uchwałę, jak należy działać w przypadku gdy nigdy nie zostałam powiadomiona o efektach głosowania sposobem zbierania głosów indywidualnie / nie było 100 % frekwencji na zebraniach/, a o takiej decyzji dowiadywałam się przypadkowo pocztą pantoflową?"

Odpowiedź prawnika: Pisemne powiadomienie o podjętej uchwale

Zgodnie z ustawą o własności lokali, o treści uchwały, która została podjęta z udziałem głosów zebranych indywidualnie, każdy właściciel lokalu powinien zostać powiadomiony na piśmie.  Brak powiadomienia stanowi naruszenie przepisów ustawy.

W związku z powyższym można domagać się okazania  treści uchwały oraz zażądać od zarządu jej dostarczenia. Termin dotyczący zaskarżenia uchwały zaczyna swój bieg od momentu powiadomienia właściciela na piśmie o podjęciu uchwały.


Zespół prawników
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika