Forum prawne

zmiana pracy jak rozliczyć ulgi?

Jak powinno się rozliczyć koszty i ulgi w sytuacji kiedy rozwiązuję umowę o pracę i podpisuję kolejną w tym samym miesiącu, tworząc dwie listy płac można zastosować podwójne koszty uzyskania przychodu?

2011.8.10 13:35:35

Odpowiedzi w temacie: zmiana pracy jak rozliczyć ulgi? (3)

Koszty uzyskanie przychodu stosujemy dwa razy, ale kwotę wolną od podatku odliczamy tylko raz.

2011.8.11 14:50:25

A czy jest ważne przy której umowie odliczy się kwote wolna od podatku? 

2011.8.11 14:51:18

Powinna zaostać rozliczona przy pierwsze umowie.

2011.8.11 14:52:6

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika